3/08/2011

tiba-tiba aku rasa rindu kat korang

korang ni gila. gila gila. walaupon korang suka kutuk2 aku tak tentu hala, tapi aku suka bila korang melompat2 macam monyet tak cukup pokok nak panjat. kita kenal takde lah lama kan. aku rasa 3 bulan tu pon tak sampai. awal-awal dulu aku rasa korang semua ni tak best. sebab nampak skema jer. tapi bila dah keluar taring, masing mengiau tak berhenti2. lagi2 masa makan. tak kira la makan pagi ke, tengahari ke. masa break 5 minit ke. biskut tu kalau tinggal 1, walaupon tak sedap, itulah yang direbutkan. tapi peh, terngiang2 aku omelet makcik katering tu. 

 lei, cepatlah kawen. leh kitorang wat gathering. hehehe


signature2

2 comments:

faraulah said...

kat akk ko xrindu ke? :P

HUDA said...

rindu.

rindukan hadiah futsal. hahahaha

Resepi Choc Chip Cookies

Bahan A 250gm butter atau marjerin (buttercup tu contoh marjerin. kalau pakai pure butter, bau dan rasa lebih sedap berbanding marjerin) ...