1/01/2010

aku suka nombor ini




aku suka nombor 10
aku lahir bulan 10
pada 20 hari bulan
yay

aku rasa macam sepanjang tahun 2010 ni adalah hari jadi aku. sila bagi aku hadiah hari2 sepanjang tahun. hahahahaha. gila~ aku harap sepanjang tahun ni, tahun yang istimewa untuk aku. ape yang istimewanye eks? tak kesah lah. janji aku nak gembira sepanjang 2010 esp hari rabu, 20102010. hehehehe~
sempat aku capture gambar ini:

10:20 pm terakhir untuk 2009. cantik kan~ lalalalalala.
aku tak de azam baru sebab sepanjang tahun aku tak pernah berazam walaupun baru hari tu aku kenal orang bernama Azam. jadi yang aku mahukan hanyalah gembira~
selamat tinggal 2009, selamat datang 2010.
::2010::
myself

10 comments:

SuRayA^i. said...

hepi new year~
n hepi bufday spnjg thun hehe~

Huda said...

terima kaseehh~!
hepi new year tooo~

Anonymous said...

nape ko tak capture mase jam 2010(8.10 malam.). lagi syiok..
tapi jam tu bukan jenis camtu kan..
huhu...

hepi new year!!!

anis (aku mls nak login)

Huda said...

aku baru nak jawab, ko dah bagi jawapan~
laptop aku takde 24hrs pny std. hehehehe

happy new year~!

♥akukahmilikmu®♥ said...

mmg cantik no..2010..hepi besday spnjang thn k..hehe

Huda said...

hahahaha
masing2 kene layan kerenah aku~ hehehe
terima kaseh~
selamat buka planner baru~

noor afzan said...

sama ngan mak saya..=)

Huda said...

hehehe~
kita serupa..
kem salam kat mak eks~

Rash said...

happy new year huda ^^

Huda said...

hepi new year Rash~

Resepi Choc Chip Cookies

Bahan A 250gm butter atau marjerin (buttercup tu contoh marjerin. kalau pakai pure butter, bau dan rasa lebih sedap berbanding marjerin) ...