9/14/2009

tolonglah..pleaselah

aku sangat letih. hari ni aku ade 2 kelas jer. nasib baik kelas ke4 dan ke6 jer. esok aku ade kelas hujung tingkatan 3 dan 4. aku kene bersedia dari segi mental. bukan mendiskriminasi kerana mereka tak pandai, tetapi kerana mereka punya perangai mengalahkan aku mase zaman sekolah dolu2.

ade lagi satu. institusi yang boleh dikatekan top di Malaysia yang masih memegang gaji bulan 8 aku. takpelah. asalkan mereka telah bagi gaji bulan 7 aku TADI.

okelah sangat mengantok dan banyak lagi nak ditulis tapi rase macam keyboard ni dah melayang2 dan skrin rosak serta tulisannya menjadi berlapis2.
myself

7 comments:

MsAnisSyahirah said...

HAHAHAHAHAHAH....
tu la kan...
dulu2 degil + nakal + ikut kepale je...
skg ko plak kene layan dak2 yang same pesen ngn ko (malah lagi teruk kn?)...
hahahahahah...(gelak jahat lagik!)...
anyway, selamat berjuang di alam perguruan!..
didik la dorg elok2 yer...
hihihihi...

izue said...

huda...ko jdk cikgu eh???

zuliey said...

cikgu~
sabar yerr....haha

faraulah said...

Alhamdulillah...dah dapat gaji yer yang???...boleh ler belanjer makan akak ko ni...muahahaha

Huda said...

Anis: kalo nakal + degil aku tak kesah. g lantak la pon. kalo yang kurang ajar tu macam mane ye?

Izu: haah. sampai bulan depan jer.

Zuli: terima kasih

K Naemah: boleh..tapi kene bayar sendiri la.

otak ketat said...

weh ko skang keje jd cekgu ka??

Huda said...

yep~ cikgu ganti.

Resepi Choc Chip Cookies

Bahan A 250gm butter atau marjerin (buttercup tu contoh marjerin. kalau pakai pure butter, bau dan rasa lebih sedap berbanding marjerin) ...