9/15/2009

makan gaji buta kah?

bila aku masuk ke kelas, itulah. budak2 zaman sekarang (tak tau la zaman dulu macam mane sebab aku tak pernah wat camtu) bila ditegur melawan. menengking. maki hamun aku. tak semua lah macam tu. sorang dua jer.

aku? aku wat tak tau jer. tak kuase aku nak feeling2 ngan budak2 tak tahu nak berfikir n menghormati orang lain. tapi, ada kemungkinan kah aku akan di soal di Akhirat? cuma aku mampu berdoa jer la semoga mereka berubah, tak hari ni, esok, lusa, tulat atau hari2 lain. wallahualam
myself

3 comments:

otak ketat said...

aiseh. tetbe terigt kne cmpk buku dgn sape
tu? cekgu mat ka? eh bkn. alaa. cekgu mende
ntah namenye. spe ye kne? eh ke aku yg kne?
wakakaka. lupe ar plak. aku igt aku pnah kne
rotan dgn cekgu english ja sbb conteng toilet :p

Kamal Zharif bin Kamaludin said...

betul tu. termasuklah aku. hmm, berat2. hehe

Huda said...

Huda: ko memang. kertas punyelah banyak, toilet gak ko nak conteng. aku lost memori aa pasal ko kene baling buku ngan cikgu mat. eh, ye la. aku mane sekelas ngan ko. huhu

Kamal: sangat kan. patut la aku tgk cikgu2 ni tensen sampai merajuk la apelah. huhu. eh, ko pon cikgu gak ker?

Resepi Choc Chip Cookies

Bahan A 250gm butter atau marjerin (buttercup tu contoh marjerin. kalau pakai pure butter, bau dan rasa lebih sedap berbanding marjerin) ...