9/17/2009

cikgu

yeye, ni salah satu keseronokan jadi cikgu sekolah. waktu kerja 7.20am-1pm (bulan puasa, kalo x bulan puasa 7.20am-1.45pm). ha, waktu kerja pulak bukan sepanjang mase kene ajar. tengok la, kalo ade kelas, g lah, kalo tak, leh lepak2 kat bilik guru sambil tido. lagi2 aku keje ni tym pekse. peh, rehat semate2. kalo nak balik umah pon, bukan ade orang nak halang. huhu. tengahari dah leh lepak2 kat rumah. kalo cuti sekolah, cikgu pon leh cuti jugak. xde assignment nak bawak balik since aku ni cikgu ganti jer kan. ape lagi ek? gaji guru ganti ni pon lumayan jugak. walaupon semua orang cakap kat aku gaji masuk lambat, tapi okelah dari takde duit langsung kan. macam tak biase plak gaji masuk lambat. hahaha. selain dapat duit, dapat pahala. yelah, aku mendidik manusia untuk berjaya.

masih berfikir, adakah aku patut teruskan kerjaya ini atau tidak. boleh bantu saya? aku tak reti bila berhadapan ngan pelajar tak bermoral. adoi~
myself

No comments:

Resepi Choc Chip Cookies

Bahan A 250gm butter atau marjerin (buttercup tu contoh marjerin. kalau pakai pure butter, bau dan rasa lebih sedap berbanding marjerin) ...