8/21/2009

Salam Ramadhan

Baru je abes solat tarawikh berjemaah kat surau taman. dah 4 tahun tak solat kat situ rase laen sket sebab surau ni dah upgrade. ye la before ni kan solat kat surau KTC ngan membe2. teringat lak kat deorang. lepas maghrib, siap2 g surau, wat rombongan ramai2 turun S01. balik bilik tu sambung makan ke borak2. pagi2 kol 4.30, bangun, g merempit kat k9 untuk sahur. sejuk tu merempit, rase cam nak tarik selimut sekali bawak nek moto. huwargh, rindu plak suasane cenggitu. tapi takpe, skang ni family tym~ selamat berpuasa dan selamat beramal~

No comments:

Resepi Choc Chip Cookies

Bahan A 250gm butter atau marjerin (buttercup tu contoh marjerin. kalau pakai pure butter, bau dan rasa lebih sedap berbanding marjerin) ...