8/31/2009

atok

malam tadi ade cite apentah kat tv3. cerekarama kot. then aku tertanya atok,

atok sempat jumpa jepon?
ape punye soalan la cucu ni..hehe

eh, pernah.. mase tu atok umur 9 tahun kot. atok lahir tahun berape ye? (mane tau.. T_T) tak ingat pulak. tahun 40 lebih ye? takut.. jepon datang je, lari. nyorok belakang tembok. kalau ade orang bunyi siren, kitorang lari. ade yang kene rompak, kene pancung. orang perempuan ade yang kene rogol. kitorang perempuan melayu ni, siap conteng muka ngan arang. blalalalala... macam2 atok cerita.

alamak..aku tak larat nak dengar ni. lagipon atok dah berusia, so suara dia tenggelam timbul ngan cerita kat tv tu. mata dah kuyu...

atok senyap jer, okeyhla atok. nak tido. hehehe~ tapi, dia tetap bersuara. aku tak ingat sebab tak jelas. atok..atok..
myself

5 comments:

izue said...

ko cucu yg kejam..dah taye xnak dgr smpai habis.hahaha.
tp nenek ak pn penah cite sket2.die cite dulu ade duit pon xgune.xdapat beli ape2.klo ade org dtg jual baju..baru dapat beli baju baru

Huda said...

hehehe.aku lupa lak aku ni keturunan orang banyak cakap. hehe. bukan tak appreciate, tapi tak tahan dah. hehe. sekurang2nye aku bagi feedback balik tau~

zuliey said...

kenape blog nie xde followers ek??
buat laa~

Huda said...

ade la...ko yang tak pasan...hahahahaha..cuba cari~

zuliey said...

da cari setiap bucu..xde laa...poyo jekk
buat ler~

Resepi Choc Chip Cookies

Bahan A 250gm butter atau marjerin (buttercup tu contoh marjerin. kalau pakai pure butter, bau dan rasa lebih sedap berbanding marjerin) ...