10/22/2011

malas nak cakap panjang kan. bulan Oktober memang bertuah la kan lah kan


aku ni selalu sangat tak ada masa, sibuk la konon kan. mane tak nye, masa banyak perabih kat tempat lain. inilah yang sering diperkatakan rezeki ada di mana-mana, usaha tangga kejayaan cewah!




Tarikh: 16 Oktober 2011
Tempat: Tongga De Futsal, Seri Kembangan



Tarikh: 9 Oktober 2011
Tempat: Kepong






esok? erm. tak tahu lagi. macam biasa, kalau ada rezeki, ada la hasilnye~ wehuuuuuuuu
signature2


tarikh sepatutnya: 20 Oktober 2011
tarikh dapat 21 Oktober 2011
tempat: Sensata
lebih specific: cubicle aku

hahahaha... tenkiu Zanna & Mira merangkap rumets housemets, officemates mates2 .


0 COMMENT on "malas nak cakap panjang kan. bulan Oktober memang bertuah la kan lah kan"

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez