9/02/2011

Selamat Menyambut Aidilfitri dan Hari Kemerdekaan ke 54






kalau ikutkan hati aku, nak bagi tajuk ni "wordless everyday" tapi takut nanti ada sorang makcik tu jeles pulak. ape namenye ek? alahai.. Hailin? bukan2.. Halien? isk bukan jugak.. erm... haaa... Haleen Hayden. hahahaha

Lokasi: Bandar Hilir, Melaka, Malaysia
Tarikh: 1 September 2011


signature2

gambar ni aku snap secara spontan guna henpon jer. cantik jugak kan? hihihi

3 COMMENT on "Selamat Menyambut Aidilfitri dan Hari Kemerdekaan ke 54"

aleen aiden on September 7, 2011 at 1:12 PM said...

slamat hari raya weh!maaf klo ade salah silap eyh!hik3

nelly on September 8, 2011 at 9:38 PM said...

selamat hari raya dari nelly !
:)

aleen aiden on September 17, 2011 at 2:17 PM said...

oooooo mcm mane aku bley xpasan ko ngate aku kat bawah tu.ni esti sbb tulisan kecik ni.sbb tu aku xpasan.

*cube menyalahkan keadaan.


hahah.kuang hasam.macik!!!lebiu! ^_*

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez