8/21/2011

TEMAN


Wahai teman ku
orang sanjungan ku
betapa mulianya hatimu
membimbingku ke arah wawasan maju

teman yang ku sayangi
kaulah pedoman ku hari ini
kau sahajalah tempat ku bersukaria
adakalanya tempat mengadu

teman,
kau lah satu-satunya buah hatiku
tidak ada lain selain dari mu
anggaplah, apa yang menimpa diri mu
diri ku turut merasainya

signature2

macam mana ada sajak ni dalam simpanan aku, aku tak tahu. siapa yang beri, aku tak tahu. almaklumlah nak raya ni tengah kemas-kemas bilik, secara tak sengaja terjumpa pula benda alah ni. huhu.. siap ada kad2 yang konon-konon nak hantar, tak terhantar. ada sampul, tapi kad entah memana. ada kad tapi takda sampul (oke lagi kan) macam-macam lagi lah.. bila baca balik kelakar pulak rasa huhhu~

agak-agak nak kad raya dari aku, boleh la tinggalkan alamat. kalau malu, tak dapat. hahaha.. kalau rasa alamat tu privacy, letak la kat ruang sini. okelah. selamat maju jaya. eh salah, selamat beramal di bulan ramadhan 10 yang terakhir.

2 COMMENT on "TEMAN"

asip محمد on August 21, 2011 at 1:12 PM said...

NAK!!!! NAK KAD RAYAAA.. HAHA

HUDA on August 21, 2011 at 1:14 PM said...

laju jer..bagi la alamat cik adik.. ;p

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez