5/14/2011

golek golek


golek kanan golek kiri..pejam celik..tengok maharaja lawak minggu ke7.. walaupun tak ada astro apetah lagi channel mustika, tapi teknologi ujung jari kan. u-tube penuh..berlumba2 orang akan update latest story.. yang penting best ah performance sepah ngan jambu. gelak besar aku walaupun kadang2 mata dah nak terpejam. patutlah. dah 3:30 pagi. capai psp, main need for speed Carbon OTC. kalah berkali2, menang sekali terus save. yelah, bukan senang nak menang. kalau dah menang tu, memang boleh di ambil kira sebagai satu kemenangan yang besar ah buat aku..boleh ibarat macam nicol david tukar profession main badminton kalahkan lin dan 3-0.. okay, itu terlebih suda.. sambung main psp berkali2 sampai lampu berkelip2 tanda battery low. terus off lalu golek2 lagi. golek kanan..golek kiri.. zzzz...

tiba2 terasa kena tolak. ada orang datang menyelit. adeih. nak terkucil. mata kembali segar lalu terupdatelah blog aku yang menyepi sekian lama dengan repekan yang menghampakan..

signature2
esok hari ni rest day. mahu pergi beli belah. yay!

2 COMMENT on "golek golek"

meo peminat setia huda on May 15, 2011 at 10:34 PM said...

Lirik Janji – Akim



Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku


Chorus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Ulang Chorus

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

Ulang Chorus

Takkan menduakanmu

HUDA on May 15, 2011 at 10:48 PM said...

motif?

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez