4/10/2011

rahsia. tidak akan selamanya rahsia.


sibuk je aku rasa minggu ni. ape yang aku sibukkan pun aku tak tahu. mungkin banyak menyibuk ade lah. sibuk menyibuk. bila dah mula menyibuk tu, mestilah sibuk solvekan perkara yang disibukkan tu. memang serabut otak aku dibuatnye.








tentang apa?
rahsia.
benci
satu hari nanti kau pasti akan tahu
aku harap "satu hari nanti" itu segera tiba
oh tidak. aku perlu segera bersedia akan ketibaan itu
kedengaran pahit
kebenaran. sedang ku telan. sukar diluah








ah. aku rasa janggal pulak sebut perkataan sibuk berkali2 ni. nak korek kamus dewan setebal 5 inci tu malas pula sebab aku rasa sangsi - betul ke wujud perkataan sibuk ni?
signature2
if nothing last forever, will you be my nothing?

3 COMMENT on "rahsia. tidak akan selamanya rahsia."

aleen aiden on April 13, 2011 at 10:12 AM said...

ceh,sangsi.geli je.hu3

asip محمد on April 14, 2011 at 2:05 PM said...

if nothing last forever, will you be my nothing?











pergh berkarat jiwangnya.. habis tetanus jadinya.. kah3

HUDA on April 16, 2011 at 10:26 PM said...

aleen; ko kalo tak dengki ngan aku tak sah. huh :P

asip; jangan sampai krem sudah..hahahaha

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez