3/08/2011

tiba-tiba aku rasa rindu kat korang


korang ni gila. gila gila. walaupon korang suka kutuk2 aku tak tentu hala, tapi aku suka bila korang melompat2 macam monyet tak cukup pokok nak panjat. kita kenal takde lah lama kan. aku rasa 3 bulan tu pon tak sampai. awal-awal dulu aku rasa korang semua ni tak best. sebab nampak skema jer. tapi bila dah keluar taring, masing mengiau tak berhenti2. lagi2 masa makan. tak kira la makan pagi ke, tengahari ke. masa break 5 minit ke. biskut tu kalau tinggal 1, walaupon tak sedap, itulah yang direbutkan. tapi peh, terngiang2 aku omelet makcik katering tu. 

 lei, cepatlah kawen. leh kitorang wat gathering. hehehe


signature2

2 COMMENT on "tiba-tiba aku rasa rindu kat korang"

faraulah on March 8, 2011 at 8:34 PM said...

kat akk ko xrindu ke? :P

HUDA on March 8, 2011 at 8:44 PM said...

rindu.

rindukan hadiah futsal. hahahaha

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez