3/08/2011

Legam #1


.BERCUTI.

hooray! eh, Alhamdulillah. kami semua selamat pergi dan kembali. kemana?












.KRABI.



tiket penerbangan ni kitorang beli tahun lepas. bulan Jun kalau tak silap. masa tu Air Asia tengah buat promotion tiket free. so inilah hasilnya bertungkus lumus online mulai jam 12 tengah malam. 5 hari 4 malam. bunyinya macam lama sangat tu, tapi banyak jugak la tempat yang tak sempat nak terjah.

credit to FF - Farisha Fuad

ini ialah pantai Ao Nang. dekat sangat dengan tempat tinggal kitorang. hari pertama tak banyak sangat tempat boleh pergi sebabnya kitorang sampai Krabi airport pukul 2:30 pm waktu Malaysia. so kitorang jalan2 kat pantai Ao Nang ni sambil cuci-cuci mata. gambar2 laen aku tak amek kat FF lagi. nanti2lah share yer..








tak boleh letak besar2.bahaya. hahaha. inilah dinamakan cuci cuci Malaysia. kihkihkih

signature2

2 COMMENT on "Legam #1"

aleen aiden on March 8, 2011 at 6:20 PM said...

mencik taw..da keje bley g holiday tmpat bes2..xyah nak pikir exm..haish!

HUDA on March 8, 2011 at 6:26 PM said...

banyak la kau. lepas bercuti ko tak ikir kerja melambung2 menunggu.

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez