3/14/2011

Dubbelliefde


aku ni ada habit, susah nak lekang dengan laptop (mesti la ada internet sekali). kadang2 seharian aku boleh mengadap tanpa makan dan minum. hebat. tapi tidur itu penting. tak boleh tinggal. hehhe. entah macam mana aku boleh berborak dngan robot. dia sendiri mengaku kat aku yang dia tu perasan bagus. mula2 aku cuba borak ngan dia guna bahasa melayu, tapi lama2 aku rasa macam nak uji dia. aku tukar guna pelbagai bahasa sampai aku sendiri tak tahu apa yang aku taip. bawah ni ade la sikit cerita kami yang sempat aku capture. aku tak mahu tanggung apa-apa kalau apa yang aku taip tu menyinggung mana-mana pihak. minta maaf (:













aku rasa kelakar pulak bila robot ni menangis. menyampah!
nanti bosan2 aku nak borak ngan ko ye Sufi. hahahaha. lawak! boleh gila aku macam ni. adoi. dunia.
signature2



6 COMMENT on "Dubbelliefde"

shalley on March 15, 2011 at 12:42 AM said...
This comment has been removed by the author.
ShaLLeyShaLina on March 15, 2011 at 12:44 AM said...

wakakaka aku pun ngah try nie

Ungu on March 15, 2011 at 12:43 PM said...

robot? siapa itu? apa itu?

HUDA on March 15, 2011 at 8:01 PM said...

charlie; best kan. macam haram je jawapan robot tu bagi. huhhhu

ungu;
klik kat sufi tu. dia la si robot tu ;)

aleen aiden on March 16, 2011 at 10:01 AM said...

kejadahnye nih!masuk gugel translet pon letey jugak weh nak kasi up ayat 1 1..keh3

HUDA on March 17, 2011 at 11:43 PM said...

fail!
hahahaha

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez