2/06/2011

sumbang sumbing


KAHWIN. rupa-rupanya bukan saja pengerat hubungan silaturrahim antara 2 buah pasangan, keluarga masing2, malah dalam tak sedar meyatukan keluarga bau2 bacang.

ayah, lepas pergi kenduri sepupu ayah, kita pergi kenduri kawan Huda. ni kad dia.

...


hmm... alamat ni dah dekat..

...

tengok sikit nama bapak dia..







...








haaaa! rumah ni lah yang kita nak pergi nanti. ni, bapak dia ni sepupu ayah.

Selamat pengantin baru dua-pupu-baru-tahu =.='


signature2
sape2 lagi orang Muo, check balik susur galur. ntah2 kite sedare. huhhu~

14 COMMENT on "sumbang sumbing"

alinac lover on February 6, 2011 at 10:12 PM said...

hahahhaa skali 2 pupu haaa

ScoTTisHioR on February 6, 2011 at 10:35 PM said...

Muar, klu makanan yg femes, mee bandung..n satay yg dimakan waktu sarapan, dekat bus stand Muar..pagi2 selalu full...

HUDA on February 6, 2011 at 10:35 PM said...

tahu tak per. adeih.. kecik dunia ni.
kalo tak de kenduri, make tak kenal sedare. hohho

HUDA on February 6, 2011 at 10:37 PM said...

ScoTTisHioR;
yepp..tapi agak susah nak carik mee bandung yang kaw2. huhhuuu..

asip محمد on February 7, 2011 at 2:54 AM said...

aku muar dekat bakri.. kau kat sana ke?

asybedazzle on February 7, 2011 at 3:57 PM said...

haha kan? selalu mcmtu
kejap2 baru tau ehh kita sedara
sepupu sparepart semua keluar.hehe
:D

meo on February 7, 2011 at 8:17 PM said...

kawin cpt2...

HUDA on February 7, 2011 at 9:32 PM said...

asip; agak dekat. aku sebelah kampung je ngan ko. fyi, dua pupu aku tu dari situ la. ayoookk..ntah2 ko pon dua pupu aku. haahahaha

Vasybedazzle; tu lah pasal. bende ni memang unexpected! hahaha

meo; erks!!!!

asip محمد on February 8, 2011 at 12:23 AM said...

oh.. macam tu.. takpe.. 2 pupu ke.. 3 pupu ke.. kupu2 ke.. masih boleh kahwin kan? kah3

HUDA on February 8, 2011 at 7:11 AM said...

gulp

Ungu on February 8, 2011 at 9:28 AM said...

haha.

skandal: ey, i nak pegi kenduri. tata.

mama: mama nak gi kenduri. jage rumah. tata.

skandal: eh i jumpa mama u tadik kat kenduri. teehee.

=.=

HUDA on February 8, 2011 at 7:31 PM said...

haha..itu kesiannn~

mr_mrs mikko on February 8, 2011 at 7:42 PM said...

waah..dekat tu..
hihih..
baru taw..
tu laah,
kalo aku ni pn ada gak yg aku x kenal pupu2 aku yg jauh2..
huhu

HUDA on February 8, 2011 at 8:13 PM said...

ini namenye bila ade sedara mara datang umah, nyorok dalam bilik. hehhe

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez