2/21/2011

Jauhi aku


aku tak pandai menipu. sebab selalunya penipuan aku akan kantoi (kantoi dalam bahasa melayu sebenar ape ek? oh, terbongkar) akhirnya dalam masa beberapa saat. kadang2 aku dimarahi kerana terlalu jujur. adakah kejujuran itu benar2 akan menjatuhkan seseorang? aku tak pandai nak berselindung.

aku jawab semua soalan dengan jujur. aku reveal semua kekurangan aku secara tak sengaja. macam orang mabuk tengah tido main lepas je semua cerita. aku degil kerana aku melanggar arahan seorang ketua. aku seorang yang cepat bosan. lalu aku ditolak. mentah2 macam telur goyang. sedapnye.

takper. kalo ditawarkan pon aku tetap akan menolak.

hahahahaha *gelak sambil cekak pinggang.

signature2
awak punya background is medic. kami takut awak tak boleh jawab soalan teknikal.
belum cuba belum tahu. cuba lah jujur sikit macam aku. grrr

sebenarnya aku tengah dengar lagu Jauhi Aku - Gensekii. hehhe

6 COMMENT on "Jauhi aku"

antudegil on February 21, 2011 at 10:52 PM said...

susah tak kalau jadi jujur? jadi jujur pun ramai haters. huhuhu!

Entri Terkini : Terima Kasih Dari Aku Untuk Kamu Wahai Followers

HUDA on February 21, 2011 at 10:59 PM said...

ape boleh buat..huhuhu~

asip محمد on February 21, 2011 at 11:43 PM said...

"i wanna be a billionaire soo fuckin' bad"

HUDA on February 21, 2011 at 11:49 PM said...

ehem. behave your language.

aleen aiden on February 23, 2011 at 1:41 PM said...

mcm ex bf aku.memang jujur xberbelah bahagi.kadang2 aku pulak naek hangen,apesal die xmenipu bile perlu?!ha3

HUDA on February 23, 2011 at 10:11 PM said...

aku memang tak percayakan konsep "menipu bila perlu"

;P

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez