2/13/2011

gambar seksi aku


aku nak expose gambar seksi aku ni. agak-agak ada orang nak tengok tak? lagi-lagi hari kekasih dah nak dekat. ni lah masanya tunjuk gambar sexy. ye tak? senang sikit nak berpacaran.


huh!
ada pulak orang request. nak gambar seksi aku katenye. 

aku jawab, aku takde gambar.

dia tunggu. nak jugak. aku cakap takde. tunggulah macam mana pun. aku takkan bagi.

dia tak putus asa. suruh pass kemudian. aiseh, ni yang aku lemah. korek2 disk nasib baik terjumpa! gambar ni. aku rasa ni lah pose terbaik yang aku ada. penat gak mengangkang. aku dah siap framekan. bentuk heart gitu. ni lah yang paling sexy dalam simpanan aku. walaupun berhutan sikit, tapi yang tu boleh kasi ejas kan? jap2. sebelum tengok, pergi amek tisu banyak2. nanti berdarah hidung korang tengok, aku tak mahu tanggung apa2.


















sebab tu aku malas nak tunjuk. haish

signature2
kene cari pakwe sendiri cepat2. kalo tak ni lah jadinye. _-_,

8 COMMENT on "gambar seksi aku"

Zyash on February 13, 2011 at 1:56 AM said...

hahahaha..lawak..
HEARTBEAT Tambah Pendapatan Selain Nuffnang
INCOME HEARTBEAT SETELAH 5JAM

asip محمد on February 13, 2011 at 3:00 AM said...

hurm... bagus.. bagus.. seksi.. seksi.. hurm.. bagus.. bagus..

HUDA on February 13, 2011 at 3:51 AM said...

zyash; lawak tak lawak. aku tetap dalam bahaya neh!

asip; ko suke eks. boleh ah aku hantar gamba nih. kot2 ade yg berkenan. hahha

Eisha on February 13, 2011 at 1:08 PM said...

gambar ni tak seksi sgt..try harder :p

asybedazzle on February 14, 2011 at 12:49 PM said...

seksinyee haha

HUDA on February 15, 2011 at 12:34 AM said...

k eisha; alamak, ni je yang ader. hahahhaa

asybedazzle; erks, kontra la pulak. hehhe

Jackpot_Jep on February 17, 2011 at 10:11 PM said...

mmgla berhutan...hahahahah

HUDA on February 20, 2011 at 7:34 PM said...

sexy kan? awww!

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez