12/26/2010

tinggal kenangan


Sabtu 

9:00 AM
yay..hari cuti boleh rehat2kan minda setelah letih bekerja. dan inilah masa paling sesuai untuk bergedik2 bersama anak2 ikan. ehem. anak2 ikan dalam bekas kuih bahulu yer. sebentar lagi akan berlaku perpindahan anak ikan.

10:00 AM
baru aku perasan, minggu lepas aku beli 6 ekor jin jit su, 2 ekor guppy. tapi sekarang jin jit su tinggal 4, guppy maintain 2. takper, ibu balik rumah nanti boleh tanya.

11:00 PM
apesal aku rasa tak sedap ati tengok ikan2 ni. haiyooo
ikan aku semuanya tinggal 5 ekor! huwaaaa

Ahad 

8:00 AM
tinggal seekor guppy yang kuat. lain semua terapung2 meniggalkan dunia fana'. kesian ko ikan tinggal seko. jap lagi aku beli yang lain ye. huwaaaaaaaaa

anak2 ikan yang comel ini dah tinggal kenangan. =.=



signature2

5 COMMENT on "tinggal kenangan"

faraulah on December 26, 2010 at 9:18 PM said...

Huda...akk misplaced voucher ari tu...huhuhu...nanti jumpa akk roger ko k!

HUDA on December 26, 2010 at 10:25 PM said...

uiks..voucher apekah?

jeng jeng jeng~

faraulah on December 26, 2010 at 11:16 PM said...

voucher kiter menang tempat ke 2 netball n futsall...huhuhu..xjumpa sampai skang

akira sendoh on December 27, 2010 at 8:28 AM said...

huu..sian sang ikan..meh kwn ngan nur la..huhu

huda on December 27, 2010 at 11:07 PM said...

k naemah;
ciss apekah? hahaha..senget la dia ni

nur;
wekk..tak mo..kate sang ikan..
hahaha

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez