11/20/2010

tak tahu caranya untuk meminta


MAAF

aku selalu macam tak nak percaya kalau seseorang tu bagi alasan macam2 dalam satu masa tapi hakikatnya, itulah yang terjadi kat aku. tak tau macam mana nak mintak maaf kat orang yang kita dah janji yang kita akan datang, tapi ada pula aral datang melintang pukang. kalau ikutkan, aku antara orang yang bersemangat waja nak datang event tu. bukan senang kot nak uruskan sesuatu event. aku tak salahkan mereka kalau mereka marah aku. haih. aku punya 4 alasan dalam satu masa yang betul2 mengekang aku untuk datang. malu dah nak berdepan dengan deorang.. mesti lepas ni mereka tak percayakan aku lagi..

Aku rasa ini antara ujian yang berat untuk aku tanggung dalam satu masa dalam satu hari. harap ade hikmah disebaliknya.. -.-'
signature2

2 COMMENT on "tak tahu caranya untuk meminta"

meo suke huda on November 21, 2010 at 10:49 PM said...

kite cuma mampu merancang....

cool :D

maafkan saye on November 22, 2010 at 11:26 PM said...

baguslah kalau ade yg memahami... ;)

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez