6/14/2010

Photogenic Contest


Assalamualaikum dan selamat sejahtera. apa khabar kawan-kawan semua? hari minggu ni penuh dengan jeputankenduri kawen kan. harap-harap korang dapat menjaga kesihatan perut sebab banyak sangat makan nasi minyak. hehehe

minggu lepas aku telah di tag oleh Aiin Abdullah. haishh. rajen pulak si Aiin neh tag aku eks. masalahnye dia tag aku kat satu contest yang aku tau awal2 aku takkan menang. tapi apekan daya, belasah jer lah. hehe

contest ini dianjurkan oleh cik Yeyen

Aiseh, aku ni dah la tak fotogenik, apetah lagi fotogedik. tapi gedik-geik gak masuk contest neh kan. nape aku pilih gambar neh? sebab aku nampak kurus. muehehehehe. lagi pon, bukan senang tau aku nak berbaju kurung lalu mengexpose kan gambar aku berbaju kurung kat semua orang. hehehe. gambar ni agak selebet sket sebab muka aku cam berminyak kan. panas betol mase neh. tapi gambar aku letak ni tak berapa panas. jangan risau. okelah itu saja. kalau nak join contest neh, boleh la rujuk terma dan syarat pada link di atas eks.


okey, disebabkan syaratnye kene tag 3 orang, dengan bangganya aku nak memberi tugas kepada

Nana
Aidi Safuan
Hans

itu sahaja~ sekian wassalam


signature2

5 COMMENT on "Photogenic Contest"

Colourful life on June 14, 2010 at 3:00 PM said...

hope menang ^_^
gud luck...

lily lotus on June 14, 2010 at 5:38 PM said...

phewit! ala2 gadis melayu terakhir gitu

HUDA on June 14, 2010 at 6:42 PM said...

Colourful life; tenkiu ;)

lily; malu ah *blushing* naseb baek itam, kalo tak mesti dah nmpak merah2 kat pipi. hehe

The Hetzel on June 18, 2010 at 12:11 AM said...

waicehhh..cam best jek contest ni~

HUDA on June 19, 2010 at 10:38 AM said...

pe lg Hetzel. jom lah join hihihi
lambat lagi tarikh tutupnye ;)

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez