5/13/2010

terima kasih Toyota


yay~! tak sangka plak aku menang.

ops. terlalu gembira sampai terlupa. Assalamualaikum semua~

oke, aku masuk contest retweet kat ToyotaMY beberapa hari lepas. tetibe aku dapat direct mesej kate aku menang. mula2, macam tak nak percaya, tapi percaya jugak. kepercayaan tu yang membawa aku kepada barang2 di bawah



owh, sangat best sebab jarang menang kan. jadi aku sangat hepi. sila hepi bersama aku. haha

sape nak hepi dan barang2 tu jugak, silalah klik di sini. rasenye blom terlambat lagi. daaa~
myself

2 COMMENT on "terima kasih Toyota"

aleen adela akoo ^_* on May 14, 2010 at 9:04 AM said...

apekah barang itu????

Huda on May 14, 2010 at 11:37 AM said...

towel, thermos mug ngan tali gantung brang tuh. apekah name dy. hahaha

*ko jgn arap aku nak bg ko sket. lalalala

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez