5/08/2010

Malaysia's Largest Youth Festival


Assalamualaikum dan selamat pagi 

pengumuman... pengumuman.... 


pom pom pom pom pom *sila baca ikut rentak sendiri*

pada  28-30 May 2010 akan diadakan sebuah festival khas untuk belia negara seperti kita iaitu 




bertempat di PWTC

antara festival menarik yang disediakan adalah seperti:

1. discovery festival
2. music festival

3. dance festival

4. shopping festival
5. youth brand festival
6. conferences
7. crocs warehouse sale
8. AliceWonders.com's "mad tea party" warehouse sale
9. sports festival


untuk mengetahui aktiviti2 yang dijalankan utuk setiap festival, bolehlah layari laman sesawang INI


oh ya. kalau nak menyertai festival neh, kene ade pas. 
pas tu berbayar. harga ada yang RM 5, ada yang RM 10.

tapi sesape yang nak pas FREE, bolehla dapatkan kat SINI.


itu saja lah~ jumpa di sana~
myself

5 COMMENT on "Malaysia's Largest Youth Festival"

QieFLy si Dolce on May 8, 2010 at 12:49 PM said...

wahhhh meriahnyaaa....
jumpa kat sana hehehehe

Huda on May 8, 2010 at 5:52 PM said...

oyeah~! jom jom jom!

intanurulfateha (◡‿◡✿) on May 8, 2010 at 11:59 PM said...

.hehe da dpt dah tiket free tu
.tp tatau dpt g ke tak :(

Huda on May 9, 2010 at 7:22 AM said...

owh ea ker..
hurm. kalo leh pergi leh kite jumpa kan
hekhekhek~

- zuriey - on May 10, 2010 at 9:47 AM said...

oh ho.. tak pat nak g.. balik kg nanti

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez