4/29/2010

jangan dilap tingkap yang kotor itu!!


betul, aku tak salah cakap n korang tak salah baca tajuk.

nak taw kenapa?

lets cekidout~


baiklah kawan-kawan. tingkap yang kotor iu hendaklah berupa seperti ini ye. eheh~

mula melakar

wah..dah nampak sket rupe bilik anjing2 tuh

wah. dah siap~ 

ade banyak lagi neh. meh tengok2

wah..monalisa pon ader


ehem2.. ingat formula.. E = mc squared!


errr... tak kenal la pulak. hehehe


hoh


ow yeah~





help me out~!!!


potrait




tak cukup ngan kereta, cermin mata pon boleh~ hehehehe



tuu diaaa~ macam2 otak kretip manusia ni boleh buat kan. inilah anugerah terbesar yang Allah bagi kat kita; akal. sehina-hina, sekerdil2 habuk tu pon boleh dijadihan bahan hiasan.

pengajaran: setiap yang dijadikan Allah di muka bumi ini ada nilainya

jumpa lagi

renung2kan dan selamat beramal (>_o)y

myself

12 COMMENT on "jangan dilap tingkap yang kotor itu!!"

aphids on April 29, 2010 at 8:11 AM said...

huhuhu..kreatif nye manusia nih

Ini ialah Alia Fazlin. on April 29, 2010 at 10:00 AM said...

yang penting,
kalau tgk die berseni depan aku,
konfem aku bersin2.
hahahaha.
smart ni.
smart.

UglyPooh on April 29, 2010 at 11:41 AM said...

huh...sangtla depa ni...kretippp

HaiRoZa ErNy on April 29, 2010 at 12:15 PM said...

waa...serius cantek...bagus2..lepas ni ade alasan nak bagi kat abah..kalo die bising kete kakak kotor..huahuahua~

aleen adela akoo ^_* on April 29, 2010 at 4:17 PM said...

woit!mehla besihkan tingkap umah aku.bilik aer pon lame gak xcuci 2.wu3

Huda on April 30, 2010 at 7:28 AM said...

yups aphids + uglyPooh~ :)

yot; ko memang. aku rase ko bace entry aku neh pon ko dah bersin2 kan?
hehehehe

eny; haha..lepas tu korang lukis gambo aku kat c2 eks..mueheheheehe

aleen; hoit! kantoi je ko neh sopan sket! isk2..

MIRA AMIR on April 30, 2010 at 8:28 AM said...

sungguh kreatif..
ape kata lepas dia buat suruh dia cucikan.
huhu

Mr.A on April 30, 2010 at 1:23 PM said...

huhu..kreatif..pasni mesti sayang nk basuh kereta.

KaiZeN SHiNoBi on April 30, 2010 at 4:35 PM said...

agak2.. kalau wat kat malaysia kene tahan ngan JPJ x?ngee~

Huda on April 30, 2010 at 8:11 PM said...

mira; menarik gak tu. dia kan kretip, so xde masalah la nak wat yg baru. wahahahaha

Mr. A; tu la. kalo camtu lepas basuh g cari tempat2 yg berdebu, lukis baru. muehehehehhe

kaizen; errrr...kene tnye en JPJ. kalo dy jeles mesti dy tahan "macam mane buat neh?" ekekekeke

Ena BeaRy on May 1, 2010 at 10:04 PM said...

hud..walaupon aku ade tahap kemalasan yang sgt sgt sgt tinggi nk g basuh kete..tp nk wat tingkap sekotor tu...mak aih..bertahun..tp aku nk gak wat camtu...cantik..ahax~

Huda on May 2, 2010 at 1:06 AM said...

xper..ko kumpul habuk dari mane2 tempat berhabuk, ko paste la kat kete ko.

pstu , ko lukis2 la...

hehehehehe

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez