3/13/2010

Titiwangsa


hari-hari aku berlari. seorang diri. tertunduk-tunduk segan sambil mata jeling-jeling melihat keindahan lelaki-lelaki berkayak di Tasik Titiwangsa. bila menjelang Maghrib; oh, alangkah indahnya pabila sinaran mentari merah memancar celah-celah rimbunan pokok.

segan

orang lain lari paling kurang pun berdua. aku sorang-sorang jer. rasa nak grab sorang abang tough lari same-same ngan aku. ahah. sengal punye idea. padahal lari perlahan jer. abang lembut pon aku tak terkejar. pakcik-pakcik yang dah tua pun boleh pintas aku.

ini boleh menjatuhkan reputasi aku

sebagai penganggur tegar

aku

TAKKAN

berhenti

berlari

mengejar

cita-cita.


ape kaitan ngan titiwangsa? aku pun tak tahulah.
myself

3 COMMENT on "Titiwangsa"

hans on March 13, 2010 at 4:07 PM said...

aku pun tak faham apa kena mengena dengan titiwangsa
hahaha

izue on March 14, 2010 at 9:17 AM said...

ntah da..
tp xpe. truskan berusaha!!!

hans on March 14, 2010 at 4:48 PM said...

hahahaha
betul2

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez