2/02/2010

selamat berpisah kawan2. I heart all of u~!!


tak taw nak cite ape. yang penting, aku seronok bila lepak ngan korang. walaupon korang suka buli aku, aku redha jer la memandangkan aku ni seorang yang baik lagi sopan santun. hehehe. apepon, lepas ni aku harap korang tak lupakan aku + kenangan2 kite bersama. penat aku mandrem korang hari2. hahaha ini tipu. insyaAllah panjang umur murah rezeki kita jumpa lagi~





semua kecuali sorang jer tak datang


IC Design Group -> 2 dari kanan sampai 5 dari kanan = pembuli tegar.

hottie~

budak2 ES1 yang membaca, sila dengar dan hayati lagu ini sampai abes keyh~



Winds of Change – Scorpions Music Code
myself

3 COMMENT on "selamat berpisah kawan2. I heart all of u~!!"

Anonymous said...

isk..isk..isk... huwaaaa.....
-kam-

ARC™ on February 2, 2010 at 10:08 PM said...

hmm aku kalo ade keluarga2 cmni
aku xamek port sgt
sbb susah nak carik member

hehe

Huda on February 2, 2010 at 10:17 PM said...

kam: jangan nangis..
alolo bucuk2 cayang akak aku ni
hahahaha

ARC: hehe~ biaselah..hidup mmg macam ni kan.. ;)

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez