12/30/2009

mereka pun tak satu Malaysia



myself

7 COMMENT on "mereka pun tak satu Malaysia"

otak ketat on January 1, 2010 at 12:35 AM said...

bodoh. g balik cina ar!!

Huda on January 1, 2010 at 1:03 AM said...

ya betuuuuul~!!!!
sendri makan, tuduh orang cenggitu
bongek gile

Anonymous said...

ko kene paham huda..

cube pusingkan balik ayat die..

dorg salu makan b*** = dorang suke b***
melayu disamaertikan dengan b***..
jadi dorg sebenarnye suke gilos kat kite nih...

hahahahaha..
bengong je kan?

Anonymous said...

err..yg komen anonym tu, aku anis tau..

Huda on January 1, 2010 at 7:57 AM said...

wah~!
hebat gile ko memanipulasikan ayat mereka!
tapi, ko tak rase ke yang dia samekan kita dgn b***?
mungkin begini: aku suka gile kat ko sebab ko macam b***
so, masih tak bole diterima pakai~

MsAnisSyahirah on January 4, 2010 at 1:07 AM said...

hahahaha...
tapi, yang penting..
hanya mereka saja yang mengandungi b***..
dan bukan kita..

~anis lagik..

Huda on January 4, 2010 at 7:19 PM said...

beeeeetul3....hehehe
biarlah
duniawi saja~

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez