12/02/2009

I’m a Sherlock Holmes in the Making



tiba2 rasa mahu cuba dapatkan hadiah dari Nuffnang. caranya mudah saja, cari imej misteri di bawah yang terdapat pada bahagian sisi 2 blog.



dan aku telah menjumpainya~!


sumber: The Land of Cheeser Dot Com

dan

sumber: KYCakap Dot Com

itu sahaja. harap2 aku antara 60 Nuffnangers  yang bertuah. hehe~

myself

6 COMMENT on "I’m a Sherlock Holmes in the Making"

ekopelancongan on December 2, 2009 at 3:40 PM said...

salam kembara huda..

ko jadik cilok hom je la ek..

ngee..

Huda on December 2, 2009 at 9:48 PM said...

amboi~
ko kalo part kenekan aku no 1 eks~

dianna on December 3, 2009 at 12:24 AM said...

good luck :)

sukiminna on December 3, 2009 at 5:48 AM said...

eh camne nk masuk ek ? aku pun nak try luck aku jugak.

ritu try masuk contest phobia tu xdapat pun.haha

QeMa on December 5, 2009 at 3:55 AM said...

ouh~
gudlux huda!

Huda on December 5, 2009 at 8:11 AM said...

@dianna tengs!!

@suki try, jangan tak try! mane tau ko ade luck, leh serah luck ko kat aku pulak. hehe

@Qema tengs gak!

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez