11/06/2009

MOBS & Little Clothes Contest Giveaway


aku ni dah macam giveaway seekers pon ade gak. hehehe. kali ni hadiahnya menarik seyh:



waaahhhhhhhhhh~~~!!!! korong kotokkan ngolok oko no* uh.. kalo dapat, leh bagi hadiah kat anak2 buah aku. pasti aku adalah makcik yang HEBAT lagi BAIK HATI. huwahahahahahahaha~ ya, aku sedang menganyam bakul di sekeliling aku sambil terangkat dengan sendirinya dek angan2 yang besar menggunung ni.

eh korang nak join gak ker? lorh, nah linknya. cepat, sebelum 15 NOV oke~ jumpa di sana~~

*translate: tolong katupkan mulut aku ni
myself

2 COMMENT on "MOBS & Little Clothes Contest Giveaway"

ekopelancongan on November 7, 2009 at 1:04 PM said...

salam kembara..

katop pakai koyok ke endipelas huda?

ngee..

Huda on November 7, 2009 at 6:04 PM said...

erm, endiplas je lah..pakai koyok nanti pedas pulak..

ekeke~

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez