10/07/2009

semoga dirahmati Allah


hari ni rilex jer. yelah, takde kelas. budak2 form 3 ade PMR, yang lain 'direhatkan'. jadi kojenye berinternetlah aku dari pagi. hurm, ingat tak entry aku pasal mimpi, aku duduk rumah yang bertentang dengan rumah aku sekarang. ala, yang tajuknya sepi tuh. ini rumahnya.

mangat betul siap tunjuk gambar rumah tu

erm, sebenarnye nak bagi tulis, kalau boleh nampak satu crowd kat situ, semua orang lelaki pakai kopiah. sebenarnya, salah seorang ahli rumah tu telah meninggal dunia. Innalillahiwainnailaihirajiun.
aku ni, tak mesra jiran. so aku tak kenal mereka. aku kenal kawan mak aku ngan orang surau jer. bukan nak cakap aku ni rajin g surau, tarawekh pon aku tak pergi oke. cuma sebab deorang kawan ayah aku. hehe. tapi, aku dah melawat rumah tu dalam mimpi. huhu. tu jer. takde makne ape2 pon. it is just a coincidence. Al- Fatihah buat Allahyarham.

myself

0 COMMENT on "semoga dirahmati Allah"

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez