10/29/2009

saje je promote


macam2 kan sekarang ni. nuffnang la yang aku tengok pemes sekali. klik jer dapat duit. ade la 20-30 sen. sekarang ni pulak ade yang baru dah. namenye catcheye. yang ni Malaysia punya~!


aku tak faham sangat sistemnya. aku tengok macam mlm pun ade gak. hahaha. ade 1st degree network, 2nd degree network. macam2 lah.




nak cuba, usha2 la ape yang ade kat catcheye ni~.
myself

4 COMMENT on "saje je promote"

Ini ialah Alia Fazlin. on October 29, 2009 at 5:00 PM said...

aku baru nak wat review psl ni.
sayangnye ia tersimpan kat draft aku.
kekekeke.
bagus huda.
bagus.
ko dah ade ?
nak klik.
hhehehe

Huda on October 29, 2009 at 8:42 PM said...

haha aku dah ade
eh, bukan yang ni dia tak buat iklan lagi ker?
tengah promosi cari network dulu kan?

ekopelancongan on October 30, 2009 at 2:59 PM said...

salam kembara..

ye ke huda?

kalo camtu kene la skudeng..

ngee..

Huda on October 30, 2009 at 5:21 PM said...

ha, bagus2
skodeng2 lah
ekekekeke

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez