10/28/2009

kenapa


aku sendiri tak tahu. tapi aku dengan rela hati menggunakannya sampai sekarang walaupun dulu aku sangat tak rela.

HUDAMCGYVER


aku tak tahu siapa pengasasnya. tapi aku tahu mereka adalah pelajar lelaki sekolah yang diberi singkatan BRIOT. bermula satu hari dalam kelas, "huda mcgyver...huda mcgyver..."
"apehal lak?" (aku akui aku agak kasar kat sekolah.sekarang sopan sket-kut)
"takde ape2.."

aku pengawas sekolah dan diberi tanggungjawab mengendalikan PA system. ketua aku, Amy (nama panggilan) mula bertindak memanggil aku "mcgyver.."

lihatlah betapa unite nya pelajar lelaki sekolah aku.

apesal?
- tak tau. budak2 ni panggil ko camtu. ko suke repair barang kot
haih..mane ade

batch kami, 02-03, aras 1 untuk pelajar voke, aras 2 kelas 1st teknik n sebahagian kelas ke2, aras 3 untuk kelas teknik yang seterusnya lah.satu hari, aku berjalan di aras 3 sekolah bangunan sekolah. ingat tak lagu Mission Impossible? aku lalu je, lagu tu disiulkan. tak pernah pulak aku announce satu sekolah yang aku suka tengok cerita tu.

macam mana boleh melekat?
bila SPM tamat, aku baru mula menceburkan diri dalam alam siber. asasnya, mana2 aplikasi jaringan internet mesti minta alamat emel. jadi aku ni teringin juga nak pakai id yang kononnya vogue kan. yelah, tengok kawan2 punya macam best je. tapi aku tak suka underscore atau nombor. bagi aku payah. haha. jadi bila aku cuba2, semuanya tak valid. mesti ada suggestion yang suruh letak nombor atau '_'. dengan tenang aku taip hudamcgyver dan ia........available........terus bermula dan berterusan penggunaannya untuk

sesi penyamaran di alam siber. sekian
myself

6 COMMENT on "kenapa"

Sekeping Hati on October 29, 2009 at 12:17 AM said...

ish3.. tangan y hanya reti merosakkn.. huuuuuuuuuuuuu

Huda on October 29, 2009 at 12:59 AM said...

tak..aku baik. walaupun disaster sekali sekale.
haahahaha

msanissyahirah on October 29, 2009 at 7:14 AM said...

hahaha...

dah ternyata ko memang ganas..masih lagi terngiang2 tatkala ko menjerit2..

padehal klas ko ngn klas aku cam jauh la sangat kn..hihihi...

Huda on October 29, 2009 at 12:19 PM said...

eh? aku pernah jerit2 kat sekolah dulu ker? aduyai..takde memori weyh~

d@r1 h@t1 y@ng tulus d@n suci on June 11, 2010 at 3:45 PM said...

owh... begini cerita nye.. hehehe.. mmng rezeki kot nk guna nama 2..

HUDA on June 11, 2010 at 8:33 PM said...

eda; ekekeke..tulah. bukan senang ko nak kawan ngan keturunan mcgyver neh. ;P

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez