10/13/2009

jahatlah aku ni


tak tahu lah, dah jadi kebiasaan atau boleh diklasifikasikan sebagai sifat buruk aku iaitu menggelakkan orang yang buat kesalahan kecil dalam bahasa. contohnya macam ni:

dia: mintak tolong on kan suis no 5 boleh. kipas belakang tu.
aku: boleh. jap......eh, dah on lah.
dia: abes tu, kenapa tak menyala pon?

aku nyaris tergelak, tapi dalam hati lah, tapi nasib baik aku sempat sembunyikan sifat buruk aku ni. gelak dalam hati jer. kalo member2 mesti dah jadi bahan aku. hehe. itu saja~
myself

4 COMMENT on "jahatlah aku ni"

Ini ialah Alia Fazlin. on October 13, 2009 at 3:53 PM said...

ko mmg jahat huda.
stended la orang salu salah cakap tu.
mcm aku.
huk huk.

Huda on October 13, 2009 at 4:55 PM said...

:26 haha, bad habit aku weyh. naseb bek dapat kontrol. adess

[MizZue] on October 13, 2009 at 6:11 PM said...

huda buncit :21

Huda on October 13, 2009 at 7:47 PM said...

gAre, janganlah jujur sangat :03

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez