10/11/2009

Hensemlah








tak senonoh lah aku ini. aku tatau nape aku suke sangat tengok mereka2 yang berasal dari negara Asia ni. haha. tak kesah ah orang nak kate ape. mereka tetap ensem dimataku. haha yang ni antaranya jer. banyak lagi ni. huwa huwa huwa
Free Music
Free Music
ekceli tadi baru je abeskan tengok cerita Crows Zero. kisah pelajar2 sekolah yang bercita2 untuk menguasai sekolah dengan cara bergaduh, bertumbuk dan tambah cari follower/ally. Takiya Genji (Shun Oguri-gambar ke4 dari atas), freshman yang baru masuk sekolah Suzuran mula bertindak mencari lawan yang kuat untuk berlawan. ketua, Tamao Serizawa (Takayuki Yamada) memang hebat. tapi ntah macam mana satu hari dia kalah ngan Genji. tapi aku pelik, dia still tak leh lawan junior, Megumi Hayashida a.k.a Rinda-man (Fumaki Motoki) sampailah mereka graduate. graduate? ye, graduate untuk menjadi seorang yakuza. mintak2 student aku tak tgk cerita ni. (tapi adik aku,17 yang promote. adoi) huhuhu. agak2 ade tak Crows Zero 3? huhu. best gak lagu dia:

myself

2 COMMENT on "Hensemlah"

faraulah on October 12, 2009 at 1:45 PM said...

Minat Chinese look yer cik Huda??? (:23)

Huda on October 12, 2009 at 3:20 PM said...

:23 ensem kan. ade banyak lagi. malas nak letak hehe :22

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez