10/14/2009

Everyday I Love You


mase kecik2 dulu, kakak aku suka pasang lagu2 kumpulan BOYZONE sampai aku suka betul kat lagu2 deorang ni. yelah mane taknye, cd tu je pon ade kat umah aku mase tu. lagu ni la antara yang aku dok ulang2 kat playlist tu. huhu


walau ape pun, yang hidup pasti akan mati. mari baca:

MADRID – A Spanish court says autopsy results show Irish Boyzone star Stephen Gately died of natural causes.

A Balearic Islands Superior Tribunal statement Tuesday says the autopsy shows Gately died as a result of a pulmonary edema, or fluid in the lungs.

It said there were no signs of violence to the body and adds that Gately's remains can now be flown home.

Gately was found dead on Saturday in a house near Port d'Andratx on the western tip of the Balearic holiday island of Mallorca.

The Irish singer had gone to Mallorca with his partner Andrew Cowles.

setakat ni aku tahu
pulmonary edema atau dikenali sebagai Oedema merujuk kepada pengumpulan cecair dalam paru2. ia adalah kesinambungan dari kegagalan jantung [-ini ialah punca utama, biasanya belah kiri] untuk membuang cecair daripada kitaran paru2. kat paru2 kita ni, terdapat perantara antara udara dan darah. (alamak, dah lupa lah fisiologi! mintak ampun Dr Yusof!) apepon, punca disebabkan oleh tekanan yang tinggi kat pembuluh darah kat jantung. bacalah di sini.

tanda2 awal:
kesukaran bernafas, batuk berdarah, berpeluh yang berlebihan, keresahan dan pucat dll~

hati2 ye semua! hargailah jantung anda. fikir dulu sebelum makan~
myself

2 COMMENT on "Everyday I Love You"

Kamal Zharif bin Kamaludin on October 15, 2009 at 10:01 PM said...

hmm, siannya. takut gak. hehe

Huda on October 16, 2009 at 6:46 AM said...

tulah. berhati2 lah ye. hehe

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez