10/30/2009

cute crochet hair clips


aku ade ternampak klip rambut. COMEL. surprise tak aku cakap comel? hahahaha cuba tengok:


comel tak?


comel kan~

haha, sebenarnya


Zhaneez - craft ade wat giveaway. hadiah dia ialah klip2 rambut kat atas tu aa. dia nak bagi bukan 1 tapi TIGA. wah wah. dia kait sendiri tuh. aku pun tak reti buat. orang nak memberi, kita nak merasa. ekekekke. bila lagi korang nak tgk aku menjadi ayu kan. hahahahaha

myself

5 COMMENT on "cute crochet hair clips"

IxoR@ on October 30, 2009 at 10:50 PM said...

la...klip rambut ke?

nak yg hijau....nak....tantek...

Huda on October 31, 2009 at 8:22 AM said...

ekekeke... ape lagi~
joinlah giveaway ni. tengah malm ni kontes tutup.
hekhekhek~

Ini ialah Alia Fazlin. on October 31, 2009 at 9:48 AM said...

mmg terperanjat katak dengar ko ckp comel.
hahahahhaha.
btw, mmg comel ah klip tuuu.
huda...
nak yg meyah.

ekopelancongan on October 31, 2009 at 11:11 AM said...

haku ingatkan td mikropon perisek mcm cite james bond tu..

ngee!

Huda on October 31, 2009 at 5:25 PM said...

yot, kalo ko terperanjat katak, katak agaknye terperanjat ape eks? hahahha
ewah2..kalo semua orang nak abes la takkan aku amek yang pink tu? hahaha

itu bukan mike lah..hahaha..kelakar pulak bila mike katenye~

wei korang g lah masuk giveaway ni. nanti kalo korang yang dapat, aku leh mintak kat korang. hahaha

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez