10/20/2009

CONGRATULATIONS


for being well-alive till this day.

yay. ini ada sedikit maklumat tentang waktu itu. dapat kat website ni: Karakoma

percayakah anda tentang perkara2 dibawah?
20 Oktober 1986

20+10+1986 = 2016

2+0+1+6 = 9 (Jadi nombor lahirnya ialah 9)

9. Pelakon

* Golongan ini mempunyai kebolehan untuk menghiburkan orang lain.
* Mereka sangat penyayang dan pemurah.
* Dengan daya tarikan yang ada, mereka tidak mempunyai masalah untuk berkawan dengan sesiapa [tak jugak] jua dan pada mereka tiada sesiapapun yang dianggap asing kepada mereka.
* Mereka mempunyai personaliti yang pelbagai sehingga menyukarkan orang sekeliling mereka untuk memahami mereka.
* Mereka umpama binatang sumpah-sumpah yang boleh berubah dan menyesuaikan diri mengikut persekitaran.
* Mereka mempunyai nasib yang sangat baik tetapi juga boleh menderita akibat terlalu bergantung kepada nasib dan perasaan (mood).
* Untuk berjaya golongan ini perlu membina landasan kasih sayang. [apekah??]
Golongan terkenal yang mempunyai nombor lahir 9: Albert Schweitzer, Shirley MacLaine, Harrison Ford, Gloria Steinem, Jimmy Carter, Elvis Presley.

ade ke kate aku ni pelakon..suke hati jer

20 10 1986
2+0 = 2 Maka kotak pertama adalah 2..

2+0+1+0+1+9+8+6=27
2+7=9 Maka kotak kedua adalah 9..

Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua
2+9= 11 Maka kotak ketiga ialah 2..

2. Lembut
9. Glamour
2. Lembut

Angin – Anak keempat, kelapan dan kedua belas
Wanita berunsur Angin
Angin meredakan kehangatan, menjadi sumber tenaga. Wanita yang berunsurkan angin:
Mempunyai sifat lemah lembut dan menyenangkan suami.
Mudah disukai ramai
Tidak suka membantah, malah cukup mendengar kata.

Angin
Bijak berkomunikasi dan sentiasa memelihara adab kesopanan menjadikan individu ini disenangi oleh teman-teman sekeliling. Tidak hairanlah sekiranya si dia sering dikelilingi ramai teman tak kira tua mahupun muda.
Sifat manis mulutnya dan bijak bermain kata-kata [tak pon?] mungkin akan membimbangkan setengah pihak namun itulah sifat semula jadinya yang sukar untuk dikikis. Bersesuaian dengan sifat angin, individu yang tergolong daripada unsur ini dikatakan memiliki keinginan dan kemahuan yang tidak tetap. Lebih menggusarkan lagi, hatinya terlalu cepat berubah dan mungkin itulah yang menyebabkan mereka kerap bertukar-tukar pasangan.

Ternyata kamu ini seorang yang berimaginasi tinggi dan tak hairanlah kamu turut berbakat balam bidang yang berkaitan dengan seni [tak pon]. Walau bagaimanapun kamu sebenarnya punya sifat pemalu yang agak menebal juga! Namun sikap kamu yang suka mencuba sesuatu yang baru mampu menstabilkan keadaan, bukan apa kamu suka mencabar diri kamu sendiri untuk melihat sejauh mana kebolehan diri. Dari segi perhubungan cinta, kamu lebih suka bersikap ‘hard to get’ untuk menduga keikhlasan hati si dia. Namun hubungan cinta kamu seringkali dilanda kekeliruan dan tak begitu stabil. Tapi usah bimbang, kamu akan menemui cinta sejati juga suatu hari nanti.

No matter what, you will be loved by every one coz your ruler is the moon and every one loves the Moon. Well.. You are a person who day dream a lot, you have very low-self confidence, you need back up for every move in your life, you are very much unpredictable. Means you do change according to time and circumstances, kind a selfish, have a very strong sense of musical, artistic talent, verbal communication.
Your attitudes are like the Moon, comes to gloom and fade away so everybody can expect changes in you. You can be a next Mahatma Gandhi who does peace love or you can be a Hitler who wants to destroy the man kind and peace (I mean in the community and your own home).

If you really have a deep thought about your own believe in God you can feel the difference which will make you stronger! Most of the time your words are a kind of would be happening true! [boleh jadi ahli nujum ni. haha~!] So without any knowledge you can predict the situation… You will become poets, writers, any artistic business people! [hahaha..orang seni lagi!]

You are not strong in love, so you will be there and here till you get marry.. If U r a girl you will be a responsible woman in the whole family.. If U r a man you will involve in fights & arguments in the family or vice-versa. Means you will sacrifice your life for the goodness sake of your family…You are gentle , intuitive with a broad vision, a power behind the scenes, well balanced People!!!

Gregorian-Hijri Dates Converter

You entered:
20 / 10 / 1986
The conversion result is: Monday 16 Safar 1407 A.H.
myself

4 COMMENT on "CONGRATULATIONS"

MsAnisSyahirah on October 20, 2009 at 1:01 AM said...

beday ko kan?
hahahaha...

hepi beday huda....
pom pom pom (bunga api meletus2 letup kat atas pale ko)...

selamat hari tua buat huda..
moga maintain gile2 ok?

Huda on October 20, 2009 at 8:16 PM said...

haah Anis
hehe

tenkiu2~
(jangan la, pecah pale aku ni nanti. sob sob)

okeyh. i'll try. tapi jgn lupa, aku ni UNPREDICTABLE! hahahahaha

Kamal Zharif bin Kamaludin on October 21, 2009 at 11:31 PM said...

betul ke ??

Huda on October 22, 2009 at 5:17 PM said...

tataw~ hahaha

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez