9/14/2009

tolonglah..pleaselah


aku sangat letih. hari ni aku ade 2 kelas jer. nasib baik kelas ke4 dan ke6 jer. esok aku ade kelas hujung tingkatan 3 dan 4. aku kene bersedia dari segi mental. bukan mendiskriminasi kerana mereka tak pandai, tetapi kerana mereka punya perangai mengalahkan aku mase zaman sekolah dolu2.

ade lagi satu. institusi yang boleh dikatekan top di Malaysia yang masih memegang gaji bulan 8 aku. takpelah. asalkan mereka telah bagi gaji bulan 7 aku TADI.

okelah sangat mengantok dan banyak lagi nak ditulis tapi rase macam keyboard ni dah melayang2 dan skrin rosak serta tulisannya menjadi berlapis2.
myself

7 COMMENT on "tolonglah..pleaselah"

MsAnisSyahirah on September 14, 2009 at 9:00 PM said...

HAHAHAHAHAHAH....
tu la kan...
dulu2 degil + nakal + ikut kepale je...
skg ko plak kene layan dak2 yang same pesen ngn ko (malah lagi teruk kn?)...
hahahahahah...(gelak jahat lagik!)...
anyway, selamat berjuang di alam perguruan!..
didik la dorg elok2 yer...
hihihihi...

izue on September 14, 2009 at 9:03 PM said...

huda...ko jdk cikgu eh???

zuliey on September 14, 2009 at 10:41 PM said...

cikgu~
sabar yerr....haha

faraulah on September 15, 2009 at 8:56 AM said...

Alhamdulillah...dah dapat gaji yer yang???...boleh ler belanjer makan akak ko ni...muahahaha

Huda on September 15, 2009 at 2:55 PM said...

Anis: kalo nakal + degil aku tak kesah. g lantak la pon. kalo yang kurang ajar tu macam mane ye?

Izu: haah. sampai bulan depan jer.

Zuli: terima kasih

K Naemah: boleh..tapi kene bayar sendiri la.

otak ketat on September 16, 2009 at 12:59 AM said...

weh ko skang keje jd cekgu ka??

Huda on September 16, 2009 at 4:12 PM said...

yep~ cikgu ganti.

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez