9/22/2009

mengabadikan


aku rasa nak delete semua mesej dalam inbox henpon. yelah, henpon tak canggih mane maka inboxku telah penuh. setiap masa kene pikir2 ape yang aku nak delete. jadi aku akan abadikannya disini.

Walau Langkah Tak Bertemu,Tangan Tak Berjabat,Ucap Tak Terdengar,Mata Tak Bertatap, Tapi Izinkan Hati Memohon Maaf,ZahiR & Batin..SALAM AiDiLfitRi..

Selamat hari raya aifilfitri. Maaf zahir dan batin. Ikhlas dari nadiahusin

Slm.. Selamat Menyambut Aidilfitri..mohon ampun & maaf jika ada salah& silap..Smg gembira slalo..Pogoshippoyo(miss u all) ..ayien

Salam Aidilfitri Maap Zahir dan Batin ikhlas dr saifulfaizee..selamat ari lebaran sume..

Selamat hari raya Aidilfitri..maaf zahir batin..semoga aidilfitri ini membawa seribu erti buat kita..ikhlas,wawa. (sebenarnye sender adalah Emy kawan netball, tapi mungkin dia tak tukar dulu sebelum hantar. hihi)

Korg..slmt hr ry..maaf zahir batin.. Minta dhalalkn r mkn minum ak,ilmu yg dkongsi kt ak,duit minyk,duit tol or ap2 jns duit r yg ak tlupa nk byr ke(klu ad bgthu tau hee), tlebih byr ke n tkurang byr.. (Lis)

Akal kdg2 salah m'tafsir,mata kdg2 salah melihat, mulut kdg2 lebih berkata,hati kdg2 slh menduga,krn i2 maaf dipohon,selamat hari raya,'Y benar norsyazwani >_<'

Selamat hari raya aidilfitri.m0h0n maaf ats sume kslhn.maaf dipinta ikhlas dr hati, bkn sekadar mengucapkan ucapan.m0ga b'bahagia dhari rya..-(",)/- mira sahar

Walau Langkah Tak Bertemu,Tangan Tak Berjabat,Ucap Tak Terdengar,Mata Tak Bertatap, Tapi Izinkan Hati Memohon Maaf Atas Segala Slh & Silap.Slmt Hari Raya Aidilfitri,Maaf ZahiR Dan Batin..dr aizuuddin&keluarga~:-) (aku tak sure siapakah beliau. huhu)

Seblum sampai ke pnghujung Ra'dan; Sebelum terlupa hajat nak dismpaikan, Seblum orang berpusu2 nak hantar ucapan; Dan seblum network line trafik Jam...!
D* some text missing * (alahai kasihan, mesejnya tak kesampaian..Ena yang bagi ni)

TaKbiR BrGema mErCuN bRbunNyi,iTuLh tNdE rYe tiBe Lgi, sALah daN siLaP hrP dMaaFi, dr uJung kPaLE kE uJuNG kKi.SlaMat aRi raYE AidiLfitRi -dr amy@lyanaMardhiah;)

Ramadhan b'lalu Syawal m'jelma, Takbir b'gema m'gegar jiwa, Ampun dan maaf b'sama dipinta,Moga silaturrahim kekal selamanya..
Salam aiDiLFiTRi
-eja-

Hello,ape khabar?wish u selamat hari raya aidilfitri...keep in touch..;-) (Kim Soon)

Posto...Posto...
Kad Raye smpai
(ada gambar sampul kad)
buka la!!
$Lmt Hari Raye
A!D!LF!tR! Maaf ZaH!rBat!N...-niza

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin (yg ni aku tak tau sapa tuannye. huhu)

pantun (edisi apek)
hali laya sula mali,baju laya 1 loli,1tawun 1 kali,gua mikin silap gua vely soli maa.... Celamathali laya alil fitri, soli zahir dan batin (Fiza JPB)

Sempena lebaran yg bakal menjelma,sy menyusun 10 jari memohon kemaafan atas keterlanjuran kata dan perbuatan.selamat menyambut hari raya aidilfitri,maaf zahir batin -hafiz mokhtar,mpputm-

ada ketika mata silap mmandang,telinga slh m'dgr,lidah t'lanjur b'kata,fikiran khilaf menafsir & hati silap m'duga.mohon maaf atas sgalanya & salam aidilfitri.
-alia/yot

em..Jauh ni!
Camne ek?
Try jerit ajela..
$lamat Hari RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN..;-)
Ciput@shaliza

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin...;-) (yang ni pon tak tau sape. tu la tak save no lagi)

salam ramadhan.. semoga dilimpahi rahmat & hidayah Allah slalu!
Frm Nadia;-)

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak dan Mengerakan Ibadah Puasa. Semoga segala ibadah & amalan dilimpahi rahmat & diberkati Allah swt...ayien :p

For things i did wrong, for words which might hurt, for jokes u can't take, for advice u can't accept & for attitudes u can't compromise....
1001 apoligies from the deepest of my heart!
Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin. (Zuli)

Salam aidilfitri.
Maafkan kalo ade slh n clap. Halalkan ape2 kalo penah t'ambl. Maaf zahir batin. Nazurah

Salam idul fitri,slamat ari raya maaf zahir n batin.Smoga ibadah kita semua dibln ramadhan ditrima Allah sWT.Ikhlas dari Ismail Ahmad.Jmpt dtg raya kat umah

>Bicara kadang2 tak t'jaga..
>janji kadang2 t'abai..
>hati kadang2 b'prasangka..
>sikap kadang2menyakitkan..
Hdp ini m'jadi terlalu indah jika msh ada rasa kemaafan sesama kita,.@.. Selamat hari raya aidil fitri.. maaf, zahir & batin (Liza)

Andai terlanjur sikap dan kata, mohon di maaf utk segala, salamlebaran di syawal mulia, moga ikatan sentiasa terpelihara.
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN - ikhlas dri Aily

Salam aidilfitri...slmt hr rye! Mohon maaf zahir batin dn halalkn mkn minum..Smoga kte sume drahmati ALLAH..-Jannah Mahmood-

lapar puasa terketar2,
bila berbuka lega rasanya,
kad raya tak sempat nak hantar,
cara sms pun dah kira ok lah ye..! (Leih)

SELAMAT 'IDUL FITHRI 1 SYAWAL 1430 H. MOHON MAAF LAHIR & BATIN (dari Raihanah) (dia ade bagi sesuatu tapi takleh baca kat henpon aku) m0ga ramadhan y brlalu ini membuahkan akhlaq y mulia dan taqwa kpada 4JJ1 insyaALLAH

selamat hari raya saya ucapkan..jika ada salah & silap harap dimaafkan..halalkan makan & minum..ceria ceria slalu..;-) >~nadia~<
myself

2 COMMENT on "mengabadikan"

mybreakfastclub on September 23, 2009 at 7:46 AM said...

blur. xtau nk epy or sdey bace entry ni. hahaah...

Huda on September 23, 2009 at 10:06 AM said...

:14 boleh berada di tengah2 :22
sebab u did not even noe them rite :27

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez