9/22/2009

lambat~


Ahad. Felda Hutan Percha, Melaka
pagi: Yot mesej suruh beli paper Metro Ahad sebab program kami, Program Mesra Komuniti Briotlagend masuk paper. okeyh, semat dalam minda. jap gi nak g cari.
petang: on da way g Muar,singgah Petronas.
"kak, Metro takde ker?"
"Habis la dik." Yang ada hanya Mingguan Malaysia dan Berita Minggu. lari gi kedai sebelah. "kak, paper ade?"
"takde la dik"
isk..pujuk hati, takpelah, mungkin sikit je kot slot untuk program tu.


Isnin. Muar, Johor.
kami konvoi beraya rumah Mak Anjang. "Huda, meh sini. cuba tengok ni" Ayah panggil. ape la yang dia nak tunjuk tu. "ni ha. program yang kamu pergi tu ker?"

huwaaaaa~! tak sangke. 2 muka surat. di tambah dengan profile Yot n Ain kat sebelah tu tak mo kalah! huhuhuhu. semua orang kat umah Mak Anjang bergilir2 nak bace paper tu. huhu. "manenye ko ni Huda?"
patutla takde orang mesej aku, rupenye muka aku sentiasa tersorok. cesss. takpe, yang penting mereka, orang2 Kampung Ulu Badong dapat beraya sakan tahun ni. yeah~!p/s: terima kasih kepada Komuniti Briot kerana mengupload gambar ini~
myself

0 COMMENT on "lambat~"

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez