9/02/2009

futsal



ade beberapa perkara yang menyedihkan aku mase ni.
1) glove aku tu dah rosak. maksudnya, disebabkan dah lama terperap dalam kotak, getah2 antara tapak glove tu melekat antara satu sama lain. hari kejadian ni la aku baru keluarkannye. bila nak pakai, getah2 glove tu lerai, takde rupa getah langsung. huhuu. kesian ko glove. berape kali sangat aku pakai ko.

2) kalah. hahaha. padan muka. elok2 main keeper gatal tukar striker sape suruh. teringat ayat kak Ena, Huda ni memang defender sejati, memang takleh main attacker. aiyak~ macam kene sumpahan suda. hahaha

3) tak puas la main. sekejap sgt. yela, 2 team je yang datang. yang lain tarik diri. ingat nak sambung main lagi, tapi teringat bahawa aku tak solat Asar lagi tym tu. huhuhu

tu je la. bile la aku leh bersukan lagi yer?
myself

3 COMMENT on "futsal"

faraulah on September 2, 2009 at 11:59 PM said...

lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

mardotti zaaba on September 5, 2009 at 12:35 PM said...

huda dah makin kurus sangat2!

Huda on September 6, 2009 at 12:01 PM said...

hohoho..jangan puji aku macam tu sekali..hewhewhew~

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez