9/17/2009

cikgu


yeye, ni salah satu keseronokan jadi cikgu sekolah. waktu kerja 7.20am-1pm (bulan puasa, kalo x bulan puasa 7.20am-1.45pm). ha, waktu kerja pulak bukan sepanjang mase kene ajar. tengok la, kalo ade kelas, g lah, kalo tak, leh lepak2 kat bilik guru sambil tido. lagi2 aku keje ni tym pekse. peh, rehat semate2. kalo nak balik umah pon, bukan ade orang nak halang. huhu. tengahari dah leh lepak2 kat rumah. kalo cuti sekolah, cikgu pon leh cuti jugak. xde assignment nak bawak balik since aku ni cikgu ganti jer kan. ape lagi ek? gaji guru ganti ni pon lumayan jugak. walaupon semua orang cakap kat aku gaji masuk lambat, tapi okelah dari takde duit langsung kan. macam tak biase plak gaji masuk lambat. hahaha. selain dapat duit, dapat pahala. yelah, aku mendidik manusia untuk berjaya.

masih berfikir, adakah aku patut teruskan kerjaya ini atau tidak. boleh bantu saya? aku tak reti bila berhadapan ngan pelajar tak bermoral. adoi~
myself

0 COMMENT on "cikgu"

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez