8/17/2009

Menjunjung Kasih, Tunku.


Alhamdulillah. aku selamat konvo bersama kawan2 SEPian. walaupon kitorang agak lemas sebab kene pakai mask, tapi semuanya berjalan ngan lancar. pagi2 daftar kene g saringan dulu. ade orang ckp kene check body temp. tapi tym aku, diorang just bagi mask jer. ye aa beratus2 tu larat la plak 2 kaunter nak wat semua tu.

aku ni messy banyak. jubah longgar. topi longgar. semuanye serba tak kene. seb bek kawan2 aku yang baek hati ramai. hehe. deorang tolong pinkan semua. kiri kanan depan belakang macam dayang2. hahahaha seronok seyh. pastu, mask kene pakai. aiyak, macam surgeon nak konvo plak.
masuk DSI, satu dewan pakai mask. okeyh lagi, bila barisan2 staf akademik, ahli senat, pegawai kanan n ahli lembaga pengarah masuk, semua pakai mask. adeih..kesian mereka dan kami. nak wat cmane kan. tym ni la H1N1 menular.

ade satu scene yang sampai sekarang aku ketawa tak henti2. tym tu Y.A.M Raja Zarith Sofiah tgh bertitah ucapan. tetiba kamera fokus kat sorang kawan aku ni, mase tu jugak dia betulkan tudung. yela ade 3 biji cermin besar kat depan. adoi. nak pecah perut aku tahan gelak! (sori la kawan, aku sangat terhibur ni. huuhu) kalo tym tu bukan waktu ucapan, aku rase dah bergegar dewan tu aku gelak. lawak la ko ni. LOL!

lepas majlis selesai, apa lagi. gambar tym~ nasib baik aku ade jurugambar. dia la yang tolong aku sepanjang sesi bergambar kat luar dewan. hohoho. seronok walaupon penat! sayang la. aku balik awal semalam. ayah aku keje la hari ni. ramai yang aku tak dapat jumpa. sori sgt kat Yan, Nad, Zuli n Faz. nasib baik sempat jumpa Amy membe netbal. thanx Amy n sori aku tak sempat nak balas ape2. Nad!! nak hadiah tu jugak!! huhuhuu~

sori sangat2 kat OG. serius tak sempat nak kontek ko. aiseyh!



0 COMMENT on "Menjunjung Kasih, Tunku."

 

[expect] the un[expect]ed Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez